فن 4 * 4 cm سانتی متری 12 ولت

فن 40 در 40 mm میلی متری

دسته : فن
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • شکل: چهارگوش
  • ولتاژ ورودی: 12V DC
  • جنس: پلاستیکی
  • مدل: بوشی
25,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فن از نوع فن‌های بوش، دارا سیم و سوکت کانکتور 2 پین، ولتاژ ورودی 12 ولت DC مستقیم جریان (A) مصرفی حدودی 0.8 آمپر، جنس بدنه پلاستیکی، 9 پره، طول 4 * عرض 4 ، ژرفا 1 سانتی‌متر، فن خنک کننده مناسب تخلیه هوا و یا تهویه درون محفظه و گردش هوا. میزان نویز کاهش یافته با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری به‌کار رفته در هسته فن و کاهش فشار استاتیک، مخصوص انواع کامپیوتر، DVR و...

به صورت کلی از فن‌ها جهت ایجاد جریان و گردش هوا، تهویه محفظه و باکس‌ها و خنک کردن قطعات الکترونیک در ترکیب با انواع گرمابر ( هیت سینک ) استفاده می‌شود. ولتاژ ورودی این دسته از فن‌ها 12 ولت بوده و باتوجه به جریان بسیار پایینی که می‌کشند به صورت کلی بسیار کم‌مصرف هستند. از این دسته از فن‌ها بر روی انواع ماژول و برد الکترونیکی مانند برد آمپلی فایر ، ماژول تبدیل ولتاژ و دیگر قطعات و یا تجهیزات روشنایی و LED و لامپ ال ای دی ، و البته دستگاه‌هایی که دارای باکس بوده و نیاز به تهویه هوا دارند بهره برده می‌شود. البته باید توجه داشت که اگر به دنبال فن برای کیس رایانه هستید معمولا از فن 8*8 کیس برای این منظور استفاده می‌شود.


شکل
چهارگوش
ولتاژ ورودی
12V DC
جنس
پلاستیکی
مدل
بوشی
ژرفا (ارتفاع)
10mm
پهنا (ضخامت)
40mm
بلندی (طول)
40mm

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...