ماژول GSM چهار باند SIM800L با قابلیت GPRS / GSM / SMS دارای رگولاتور داخلی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ولتاژ ورودی: 3.4v_4.3v
  • بازه دمایی کارکرد: 40C_85C-
  • وزن: 1.35gr
  • اندازه: 22mm×18mm
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماژول GSM چهار باند SIM800L با قابلیت GPRS / GSM / SMS دارای رگولاتور داخلی است که به دلیل قیمت پایین و وزن کم مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از چیپ SIM800L سرعت فوق العاده‌ایی به انتقال و دریافت اطلاعات از طریق این ماژول را فراهم کرده است. از دیگر ویژگی‌های چیپ SIM800L می‌توان به برقرای تماس از طریق خروجی بلندگو و میکروفون، ارسال و دریافت اس‌ام‌اس، اتصال به اینترنت از طریق GPRS و پیام چند رسانه‌ای (MMS) اشاره کرد. به دلیل وجود حافظه  داخلی در چیپ SIM800L می‌توان برای پروژه‌های عملی که نیاز به حافظه دارند از این ماژول استفاده کرد.

ماژول GSM چهار باند SIM800L با قابلیت GPRS / GSM / SMS دارای رگولاتور داخلی که ولتاژ ورودی بین 3.4v_4.3v را پشتیبانی ‌می‌کند در زمانی که ولتاژ مورد نظر به ماژول GSM چهار باند SIM800L با قابلیت GPRS / GSM / SMS داده شود، LED قرار گرفته بر روی برد روشن می‌شود و شروع به چشمک زدن می‌کند و همین‌طور زمانی که سیگنال وجود دارد به آرامی LED چشمک زده و زمانی که سیگنال از بین می‌رود LED روی ماژول به سرعت شروع به چشمک زدن ‌می‌کند. استفاده از آنتن برای زمانی که پروژه خود را در محیط بسته و یا ساختمان انجام می‌دهیم بسیار ضروری است و اگر از آنتن استفاده نشود امکان ارسال اس‌ام‌اس، برقراری تماس و دیگر سرویس‌ها میسر نیست.

با توجه به استفاده از چیپ SIM800L در این ماژول و فراهم آوردن قابلیت‌های مهمی از قبیل ارسال و دریافت اس‌ام‌اس، اتصال به اینترنت و حافظه داخلی و سایر ویژگی‌هایی که در متن بالا ذکر شد

ولتاژ ورودی
3.4v_4.3v
بازه دمایی کارکرد
40C_85C-
وزن
1.35gr
اندازه
22mm×18mm
مدل
SIM800L
پروتکل ارتباطی
TCP / UDP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...