پاور سوئیچینگ 12 ولت 15 آمپر

ترانس منبع تغذیه صنعتی 12V و 15A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فلزی
  • شدت جریان (آمپر): 15A
  • فرکانس: 50Hz تا 60Hz
  • ولتاژ ورودی: 110V تا 250V
3%
280,000
273,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از آداپتورهای صنعتی سوئیچینگ POWER SUPPLY جهت استفاده به به عنوان منبع تغذیه انواع دستگاه‌های الکترونیکی با ولتاژ ورودی 12 ولت با شدت جریان‌های گوناگون بهره برده می شود. برای نمونه انواع دوربین‌های مداربسته، ال ای دی تابلو روان، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آزمایشگاهی و پزشکی و نظامی و... از این دستگاه به عنوان منبع تغذیه صنعتی 12V 15A که خروجی سوئیچینگ دارد استفاده می‌شود. البته در واقع این موضوع که دستگاه مورد نظر چه میزان شدت جریان نیاز داشته باشد اهمیت ندارد.

برای نمونه در نظر بگیرید که قرار بر این است 7 عدد دوربین مداربسته یا مودم با ولتاژ و شدت جریان ورودی 12 ولت 2 آمپر را از این طریق تغذیه نماییم. با استفاه از یک اسپلیتر آداپتور که بتواند یک ورودی به صورت فیش نری آداپتور را به 7 خروجی تقسیم کند می تواند این شدت جریان را میان همگی این دستگاه ها تقسیم کرد و تنها از یک منبع تغذیه صنعتی 12 ولت 15 آمپر بهره برد و دیگر نیازی به خرید آداپتور 12 ولت 2 آمپر آن هم به تعداد 7 عدد نیست.

با در نمونه دیگر ممکن است که یک دستگاه آزمایشگاهی یا یک آمپلی فایر و یا یک تابلو روان با ولتاژ ورودی 12V و جریان 15 آمپر داشته باشیم که در چنین مواقعی نیز از این دستگاه می توان به عنوان منبع تغذیه تابلو ال ای دی روان بهره برد. این دسته از کالاها معمولا دارای یک روکش آلومینیومی که دارای تعداد زیادی سوراخ می باشد هستند. همچنین ورودی و خروجی دستگاه به صورت خام یعنی بدون فیش نری آداپتور یا فیش مادگی آداپتور و سیم و .. است. ورودی و خروجی دستگاه به صورت یک ترمینال برق پیچی است که سیم دو رشته ورودی و سیم دوبل خروجی زیر این پیچ ها جای داده شده و محکم می شوند. این منابع تغذیه آداپتور صنعتی 12 ولت 15 آمپر از نوع سوئیچینگ AC-DC هستند. یعنی برق AC را به ولتاژ برق DC تبدیل می‌کنند.

قیمت آداپتور معمولی و صنعتی

این را نیز باید در نظر داشت که آداپتورهای سویئچینگ که غیرصنعتی هستند و معمولا دارای روکش پلاستیکی سیاه رنگ و دارای دوشاخه برق یا ورودی کابل برق رادیویی هستند حداکثر تا 12 آمپر شدت جریان را در اختیار کاربر قرار می دهد برای نمونه آداپتور 12 ولت 12 آمپر که بالاترین میزان خروجی را به کاربر ارائه می دهد. در نتیجه در زمانی که بیش از 12 آمپر جریان خروجی نیاز است باید به سراغ آداپتورهای صنعتی رفت. ضمن اینکه به صورت کلی آداپتورهای صنعتی قیمت کم تری در برابر آداپتورهای معمولی سوئیچینگ دارند.

جنس
فلزی
شدت جریان (آمپر)
15A
فرکانس
50Hz تا 60Hz
ولتاژ ورودی
110V تا 250V
ولتاژ خروجی
12V DC
گونه
سوئیچینگ
مدل
صنعتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...