فن 12 * 12 cm سانتی متری 220 ولت بلبرینگی 7 پره

فن 120 در 120 mm میلی متری 220 ولت بلبرینگی 7 پره Ball Bearing

دسته : فن
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • شکل: چهارگوش
  • ولتاژ ورودی: 220 V
  • جنس بدنه: الومینیوم
  • توان ورودی: 23 W
8%
210,000
195,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این دسته از فن ها را به دلیل شکل مربعی و ابعاد 12 سانتی‌متری طول و عرض فن 12 * 12 می‌نامند که دارای بدنه فلزی با استحکام بالا بوده و به دلیل 220 ولت بودن می‌توان آن‌ها مستقیم به برق 220 ولت شهری AC متصل نمود. با این دسته از فن‌ها می‌توان با خاصیت دمندگی المان‌های گوناگون را خنک کرد و از آن به عنوان فن خنک کننده بهره برد یا از آن‌ها به عنوان فن تهویه هوا و گردش هوای محیط در خانه، محل کار و .. استفاده کرد.

فن 12X12 از نوع 220 ولت را معمولا به نام فن خنک کننده درون کیس رایانه یا کامپیوتر computer case cooler می‌شناسند هرچند مصارف دیگری نیز دارد و جهت خنک‌کنندگی و دمیدن یا کشیدن هوا در جاهای دیگر نیز به‌کار می‌رود. ولتاژ ورودی این فن 220 ولت DC مستقیم برق شهری بوده و شدت جریان بسیار پایینی دارد و از این نظر بسیار کم‌مصرف است.
به دلیل بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها در ساخت این گروه از فن 12 سانتی نویز و سرو صدای حرکتی فن بسیار کم بوده و اصطحکاک اندکی میان میله‌ی چرخنده و هسته‌ی درونی ایجاد می‌شود و به صورت کلی با کمترین میزان مصرف انرژی بالاترین بازدهی و فشار جریان هوا ایجاد می گردد و سرعت چرخش ثابت و پایداری را ایجاد می‌کند. ورودی برق این فن به صورت یک سیم دو رشته در نظر گرفته شده است که مستقیم با با استفاده از انواع کلید راکر می‌توان آن را به برق خانگی متصل نمود.
طبیعتا به دلیل 220V بودن این کالا دیگر نیازی به ترانس 12 ولت یا آداپتور 12 ولت جهت استفاده به عنوان منبع تغذیه نیست و مستقیم به برق شهری متصل می‌شود. در ترکیب با هیت سینک قوی بزرگ می‌تواند به یک سامانه خنک‌کنند برای المان‌های سایز بزرگ تبدیل شود.

شکل
چهارگوش
ولتاژ ورودی
220 V
جنس بدنه
الومینیوم
توان ورودی
23 W
جریان
0.14 A

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...