ماژول گیرنده اف ام SI4703 - رادیو FM

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ولتاژ ورودی: 2.5v_5.5v
  • بازه دمایی کارکرد: 20C_85C-
  • وزن: 2gr
  • اندازه: 21mm×18mm×3.4mm
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در ماژول گیرنده رادیو FM از چیپ Si4703 استفاده شده است که باعث شده این ماژول فراتر از یک رادیو FM برای ما کار می‌کند و قادر به پردازش اطلاعات دو رادیو (RDS) باشد و حتی می‌تواند کار فیلترینگ، شناسایی کریر و ایستگاه‌های رادیویی را انجام دهد. وجود چیپ Si4703 در ماژول گیرنده رادیو FM باعث شده که سرعت و عملکرد این محصول بهبود پیدا کرده و قیمت آن نسبت به مدل‌های گذشته کاهش پیدا کند.

در ماژول گیرنده رادیو FM از چیپ Si4703 استفاده شده است که باعث شده این ماژول فراتر از یک رادیو FM برای ما کار می‌کند و قادر به پردازش اطلاعات دو رادیو (RDS) باشد و حتی می‌تواند کار فیلترینگ، شناسایی کریر و ایستگاه‌های رادیویی را انجام دهد. وجود چیپ Si4703 در ماژول گیرنده رادیو FM باعث شده که سرعت و عملکرد این محصول بهبود پیدا کرده و قیمت آن نسبت به مدل‌های گذشته کاهش پیدا کند. ماژول گیرنده رادیو FM قادر به دریافت ایستگاه‌های متعدد رادیویی است و با اتصال هدفون به جک 3.5mm بر روی برد این ماژول می توان از سیم هدفون به عنوان آنتن استفاده کرد و با این روش دیگر به یک آنتن خارجی و یا یک کابل آنتن نیاز نیست.

از ماژول گیرنده رادیو FM با چیپ Si4703 می‌توان در تلفن همراه، برد آردوینو، MP3 پلیر و سایر قطعاتی که نیاز به کارایی بالاتر، مصرف برق کم، حجم و اندازه کوچک نیاز دارند استفاده کرد. نظر شما راجع به این محصول چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

ولتاژ ورودی
2.5v_5.5v
بازه دمایی کارکرد
20C_85C-
وزن
2gr
اندازه
21mm×18mm×3.4mm
رنگ
سبز
پروتکل ارتباطی
TCP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...