پارچه کربن 200 گرم بافت Twill

پارچه کربن Twill 200 gr

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مدل: الیاف کربن
  • طول: متغیر
  • عرض: 1 متر
  • کشور سازنده: کره جنوبی
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 با تعیین مقدار پارچه، می‌توان طول را برحسب متر مشخص کرد. به عنوان مثال: با انتخاب مقدار 1 طول 1m، مقدار 2 طول 2m و ... را تعیین کرد. (قیمت درج شده برای طول 1 متر می‌باشد)

الیاف کربن یکی از بهترین الیافی است که به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می­گیرد. الیاف کربن استحکامی بین 7 تا 10 برابر فولاد و چگالی ای در حدود 70 درصد الومینیوم دارند که فوق­ العاده است. علاوه بر این کربن رسانایی بسیار خوبی دارد و می­تواند بافته شده و به پارچه تبدیل شود. این خواص باعث شده که الیاف کربن بسیار در کامپوزیت ها استفاده شوند.

ماده اولیه که برای تولید الیاف کربن استفاده میشود precursor (الیاف پیش زمینه) نام دارد. برای تولید الیاف کربن با انجام عملیات حرارتی و شیمیایی مختلف برروی الیاف اولیه عناصر ناخواسته را از آن ها جدا میکنند و چیزی که باقی می­ماند رشته هایی به هم پیوسته از اتم های کربن است. این روش پرولیز نام دارد و مراحل مختلفی مثل پایدارسازی اکسیداسیونی، کربونیزاسیون  و گرافیتاسیون دارد.

الیاف کربن نیز بر اساس استحکام، مدول یانگ، دمای نهایی عملیات حرارتی و تعداد رشته به انواع مختلفی تقسیم می­شوند.

الیاف کربن امروزه در صنایع نظامی و غیر نظامی بسیار پرکاربرد شده اند. از ویژگی هایی که باعث شده این الیاف بسیار زیاد استفاده شوند می­توان به موار زیر اشاره کرد

  1. مقاومت شیمیایی بالا
  2. مقاومت مکانیکی بسیار بالا
  3. ضربه پذیری بالا
  4. نفوذ ناپذیری در برابر اشعه ایکس
مدل
الیاف کربن
طول
متغیر
عرض
1 متر
کشور سازنده
کره جنوبی
وزن
200 گرم بر متر مربع
برند
Youchang

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...